SWOT-analyysi

self-knowledge-sign

SWOT-analyysi on markkinoinnista tuttu nelikenttäanalyysi, jota käytetään arvioinnissa ja kehittämisessä. SWOT-anlyysin avulla voidaan tehdä päätelmiä siitä, miten vahvuuksia voidaan käyttää hyväksi, miten heikkoudet muutetaan vahvuuksiksi, miten tulevaisuuden mahdollisuuksia hyödynnetään ja miten uhat vältetään.

Uskon, että kehittyäkseen tulee tunnistaa omat vahvuudet ja heikkoudet. Henkilökohtaisen SWOT-analyysin avulla olenkin pyrkinyt löytämään mm. omia vahvuuksiani ja heikkouksiani.

SWOT-analyysi

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s